Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dieta podle barev

To, že barvy mají pozitivní vliv na lidský organismus je známo, ale věděli jste, že se dá pomocí nich také hubnout? S pomocí červených, žlutých a zelených pochoutek snadno zlepšíte svou figuru, zlepšíte si náladu a spálíte tukové zásoby. Pestrá strava obsahuje látky důležité i pro posílení imunitního systému.

 

Jestliže omezíte jakýmkoliv způsobem stravu (je jedno zda hladovíte, držíte dělenou stravu nebo jíte pouze zeleninu), přinese to pouze krátkodobý výsledek. Tyto diety jsou založeny na omezení přijímaného množství kalorií, se kterým je však spojen i úbytek živin - tělu chybí důležité látky. Jakmile tedy dietu skončíte (to bývá většinou z důvodu nadměrných chutí, hladu, nervozity či ohrožení zdraví), tělo si okamžitě začne budovat "zásoby" tak, aby se připravilo na případnou další dietu a hladovění. Tyto zásoby se týkají bohužel i tuku - to je ten známý JO-JO efekt.

  • Byste měli jíst minimálně 5 ks čerstvého ovoce a zeleniny každý den (min. 0,5kg)?
  • Jíst alespoň 2x týdně ryby?
  • Při stresu Váš organismus spotřebovává až 10x tolik hořčíku než když jste v pohodě?
  • Byste měli vypít denně 0,3-0,4 l tekutin na každých 10 kg Vaší váhy?
  •  

    Co musí ideální dieta / výživa splňovat?

    • Obsahovat méně kalorií, než vydá Váš organismus.
    • Obsahovat komplexní výživu
    • Detoxikovat organismus, hlavně vyčistit tenké a tlusté střevo tak, aby se živiny mohly dobře vstřebávat.
    • Být jednoduchá na používání (jednoduše = bez stresu).
    • Chutnat! Uspokojovat oči i žaludek.
    • Nezabírat mnoho času na přípravu.

     

    1. Zhubnout až na ideální váhu

    Je velmi těžké si udržet nadváhu, aniž by se ještě nezvyšovala. Vaše ideální váha bude pravděpodobně ta, kterou jste měli v 19-22 letech. Od té doby jste pravděpodobně již nevyrostli, kostra ani svaly Vám nezesílily ... je to tak?


    2. Změnit poměr mezi přijatou/vydanou energií

    Víte, že byste měli více cvičit. Možná máte v plánu začít pravidelně sportovat. Nechceme Vám brát elán, ale pokud jste jako většina lidí - budete své návyky velmi těžko předělávat. Protože by to znamenalo, že budete muset tento zvýšený pohyb zařadit do svého života natrvalo, bez výjimky. Zkoušeli jste to někdy? Vydrželi jste? Měsíc? Dva? ...
    Bude pro Vás určitě jednodušší, pokud se budeme soustředit na snížení příjmu kalorií.


    3. Zvýšit přísun živin

    Snad nejdůležitější bod, který klasické diety neřeší anebo polovičatě. Pokud se Vám budou nedostávat některé živiny ve Vaší stravě, poznáte to. Budete mít hlad, chutě - lednička se stane Vaší přítelkyní, zvláště večer. Později budete unavení, zhorší se Vám kvalita vlasů, nehtů a pleti. Možná se Vám zhorší zdravotní problémy, protože Váš organismus nebude mít sílu se bránit. A dříve nebo později s takovouto dietou skončíte. A je tu JO-JO efekt. S naší dietou toto nehrozí. Doplňujeme do organismu všechny živiny, které by mohl potřebovat. Naopak tedy pocítíte nárůst energie, potlačení hladu, chutí a možná i zlepšení zdravotního stavu.

     

    4. Detoxikace, vyčištění organismu

    Ve Vašem organismu se hromadí odpadní látky - ve střevech, tuku, v buňkách. Samozřejmě, že to zatěžuje Váš organismus. Nedílnou součástí naší diety je vyčištění Vašeho organismu tak, aby mohl reagovat na živiny, které mu podáme. Zkrátka uděláte něco nejen pro svoji váhu, ale i celkové zdraví, takovou osobní "generálku".

     

    Komentáře

    Přidat komentář

    Přehled komentářů

    hubnutí

    (Alis, 4. 3. 2012 16:38)

    Přesně tak, tohle je nejzaručenější způsob. Zázraky bohužel neexistují.
    Nějaké další rady na toto téma zde
    http://www.jak-zhubnout.superko.com/